tisdag 7 januari 2014

Nytt år - Nya Möjligheter?

Nu har jag laddat batterierna i dryga 2 veckor, faktiskt nästan helt utan träning, en liten löprunda är det enda. Det är den längsta viloperiod jag haft på länge men det kan nog vara bra att vila upp kroppen lite rejält ibland. Nu kör jag igång för fullt igen, hoppas lite irriterade knän och en sträckning i ljumsken läkt ordentligt.

Jobbmässigt ser det lovande ut för våren, ett längre uppdrag som styrtekniklärare, ett antal CE-märkningskurser och några bokade Personlig Utveckling/MIND-konceptkurser. Förhoppningsvis fortsatt arbete med Budo för funktionshindrade barn och ungdomar, något som jag har lite större planer för till hösten.

Jag kommer också under våren att utöka kursutbudet på Mjölby Budoklubb med lite olika inriktningar av MIND-konceptet, kommer info här och på http://www.mindyourlife.se/Aktuellt.html

Självklart fortsätter jag jobba för att sprida den fantastiska hälsoprodukten ASEA som jag nu använt i ett drygt år med fantastiskt resultat.
http://aseamats.myasealive.com/sw/Default.aspx

Jag går nu in på mitt 14;e år som fristående konsult och det handlar om att lära sig ta upp och nergångar, lita på sig själv och kasta bort behovet av "trygghet" som är så omhuldat i Sverige. Faktum är att det finns ju ingenting som "en trygg anställning", den enda trygghet som faktiskt finns är den vi skapar inom oss själva.

"if there´s no enemy whithin, enemies outside can do us no harm"


MIND...Your Life!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar