onsdag 23 oktober 2013

Miraklet med ASEA

Ok, tänker ta tag i den här insomnade bloggen igen då;) tanken när jag började var egentligen aldrig att skriva en sån där varje dag blogg med kommentarer om allt o alla. Jag ville mer skriva lite djupare om det som MIND-konceptet handlar om, men det är klart att 2 år utan inlägg är ju rätt dött. Men å andra sidan går ju åren väldigt fort i min ålder.

Hur som tänker jag bredda mig nu och skriva lite om även andra saker som rör sig i mitt liv som ensamföretagare och träningsmänniska. En stor grej som har hänt mig är att jag för ett drygt år sen kom i kontakt med ASEA. Som de flesta trodde jag att det var ett skämt och en stor bluff, men när jag såg den där lilla tecknade filmen så verkade det ju ändå finnas nåt bakom.

Eftersom jag de senaste 22 åren lidit av mer eller mindre kronisk bihåleinflammation och i stort sett testat alla naturmedel och terapier som finns tänkte jag att det iaf inte kunde skada att prova. Nu har jag snart klarat ett helt år utan antibiotika för första gången på 22år!!








Så för mig finns inga tvivel om att immunförsvaret boostas upp rejält. Sen kom ju det där med syreupptagning, uthållighet och återhämtning som väldans trevliga bonuseffekter.

Mina löptider på samtliga banor som jag har statistik på sen 25år tillbaks (2,5 5,4 6,5 7,5 och 10km) är samtliga bättre nu i år än de vart på de senaste 15åren!!! och jag har tränat betydligt hårdare förr. Återhämtning efter hårda styrkepass är dessutom helt otrolig.

Så alla som har någon form av hälsoutmaningar eller vill förbättra sin prestationsförmåga utan risk för farliga substanser med biverkningar (ASEA är endogent och forskningen bakom ligger i framkant av ett relativt nytt forskningsområde) har allt att vinna på att testa.

Denna produkt som verkligen är "mindyourlife" passar ju helt in i mitt koncept, inga konstiga tillsatser, bara exakt samma molekyler som våra celler själva producerar.

Ägna gärna 7 minuter åt historien bakom
http://www.7minutes.biz/
Och den lilla tecknade filmen ca 5 min    
http://vimeo.com/asea/review/66337446/9780dfb523







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar